Сім особливостей електричного Volkswagen ID.3

Информация размещена на правах рекламы:

Який електромобіль краще купити? Це питання досить часто постає перед тим, хто бажає пересісти на принципово новий вид персонального транспорту. І не дивно чому – за останні кілька років кількість електричних моделей настільки зросла, що часом очі розбігаються. Одна з найцікавіших пропозицій сьогоднішнього дня – Volkswagen ID.3 Розповідаємо, чому варто придивитися саме до цієї машини.

Нащадок законодавця моди та бестселера

Volkswagen ID.3 – це ідеологічний наступник Volkswagen Golf, що вперше з’явився далекого 1974 року. Цікаво, що у 2013-му німецька марка випустила електричну версію культового моделі під назвою e-Golf, яка була побудована на базі паливного хетчбека та не мала видатні характеристики (навіть АКБ була скромна – на 24,2 кВт*год, хоча у 2016-му дотягнули» до 35,8 кВт*год). А ось ID.3 було створено з нуля як електромобіль. Він першим отримав електричну платформу MEB, яка вже послужила основою для безлічі нових моделей концерну Volkswagen, а в майбутньому на ній будуватимуться навіть електромобілі Ford (в рамках угоди між двома гігантами).

На Volkswagen ID.3 німці покладають великі надії. Він повинен зробити для марки з Фольсбурга приблизно те, що свого часу вдалося моделям Beetle та тому ж Golf.

Німецька якість

У численних оглядах від авторитетних зарубіжних ЗМІ справедливо вказується, що у Volkswagen ID.3 досить скромні матеріали оздоблення інтер’єру. Але все, як кажуть, пізнається у порівнянні. І ось саме в цьому відношенні навіть Tesla відпочиває. Кузовні та салонні панелі VW ID.3 рівно прилягають один до одного, ніяких нерівних стиків та «тремтячих» елементів. Та й взагалі ID.3 в цьому плані – той Volkswagen, якого ми знаємо. Взяти, наприклад, ергономіку. Вона продумана з властивим німцям педантизмом. Перед очима – компактна 5,3-дюймова панель приладів з трьома інформаційними віджетами, трохи лівіше, над дефлекторами центральної консолі – 10-дюймовий тачскрин мультимедіа, за допомогою якого здійснюється керуванням більшою частиною функцій автомобіля.

Антикитайський запас ходу

Останнім часом в Україні користуються великим попитом електромобілі з Китаю. Так, вони звертають на себе увагу доступною ціною (хоча це не завжди так), але найчастіше мають один недолік порівняно з європейськими машинами – «урізаний» та часом навіть відверто недостатній запас ходу. У VW ID.3 такої проблеми немає. Топовий варіант із АКБ корисною ємністю 77 кВт*год здатний проїхати на одному заряді під 600 км. Звичайно, є і простіші версії – з акумулятором на 58 кВт*год та автономністю 430-450 км, та навіть з 58-кіловатт-годинним блоком й пробігом у 330-350 км, проте такі варіанти коштують, відповідно, дешевше.

Спортивний, як Golf GTI та плавний, як Citroen DS

Оскільки VW ID.3 – це електромобіль, весь крутний момент у нього доступний одразу на старті. Що це означає на практиці? Миттєве прискорення. Так, розгін до «сотні» не можна назвати видатним (9,6-7,3 секунд – залежно від версії), проте позначку в 60 км/год машина долає дуже бадьоро – у топової модифікації Pro Performance це якихось 3,4 секунди. А ще ID.3 відмінно входить у повороти та мінімально крениться – за рахунок низького центру тяжкості, зумовленого специфікою розташування тягової батареї (вона знаходиться у підлозі).

А ще у VW ID.3 дуже м’яка та максимально збалансована підвіска (якщо використовувати машину на 19-дюймових колесах та менше). Вона ідеально відпрацьовує асфальтові латки та інші нерівності, що, звичайно, є великим плюсом для наших доріг.

Претензія на кросоверність

Кліренс у VW ID.3 – 150 мм. Це не багато і не мало. І все б нічого, якби електромобіль не мав коротких звисів і пластикових накладок на порогах. Ці два факти певною мірою дозволяють йому претендувати навіть на конкуренцію з крос-хетчами.

Міський автомобіль з простором середньорозмірного седана

Ось тут варто сказати спасибі згаданій платформі MEB. Завдяки їй, VW ID.3 талановито поєднує габарити Golf із практичністю Passat. При довжині у 4,6 м та колісній базі у 2,76 м (така відстань між осями зазвичай якраз у середньорозмірних седанів) автомобіль має величезну кількість простору як спереду, так і ззаду (хоча цьому також посприяли відсутній тунель та високий дах).

А ще у VW ID.3 висока посадка, великий кут нахилу лобового скла, додаткові віконця у стійках та неймовірно короткий капот (оскільки там немає двигуна), що забезпечує хороший огляд та можливість легкого паркування у вузьких місцях.

Власник виділятиметься в потоці

Volkswagen ID.3 продається з 2020 року, незважаючи на це, він все ще є «рідкісним птахом» на вітчизняних дорогах (в Україні такі машини можна перерахувати на пальцях). Однак якщо сама модель справді перебуває ще у статусі ексклюзива, то виробника ми знаємо добре. І можемо йому довіряти.

Придбати Volkswagen ID.3 можна в автосалоні Next Car. Наразі в наявності є два екземпляри – у версіях ID.3 ST Pro Performance та ID.3 Pro S Max (сертифіковані, європейського складання). Також такі електромобілі доступні на замовлення. На автомобілі надається заводська гарантія на 2 роки без обмеження пробігу, а на батарею – 8 років або 160 000 км пробігу залежно від того, що настане раніше. За більш детальною інформацією звертайтесь до автосалону Next Car.

Источник

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *